Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Meestgestelde vragen
Waar ben je naar op zoek?-
Je kan het eenvoudigst een account aanmaken op deze website door rechtsboven op “account aanmaken” te klikken. Vervolgens hoef je enkel de jouw voorgeschotelde velden in te vullen en op de knop “account aanmaken” te klikken onderaan de velden.
...
Lees meer -
Particulieren krijgen via een externe partner hun producten thuis geleverd. Na je bestelling krijg je een e-mail die je naar de track&trace-omgeving van jouw bestelling voert....
Lees meer -
Ongeopende, ongebruikte producten kunnen we enkel terugnemen wanneer deze nog in perfecte staat zijn. Je kan ze zelf terugbrengen. Vergeet hierbij dan zeker niet je bestelinformatie en leveringsbon mee te brengen.
...
Lees meer -
Na het voltooien van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met aansluitende informatie.
Lees meer
-
Je kan je bestelling annuleren door ons te contacteren via e-mail info@dejan.be of
Lees meer -
Om je facturatieadres te wijzigen navigeer je naar “mijn account” en klik je door naar “adresboek”. Onder het onderdeel “standaard factuuradres” klik je dan op “bewerk adres” om j...
Lees meer -
Om je leveringsadres te wijzigen navigeer je naar “mijn account” en klik je door naar “adresboek”. Onder het onderdeel “standaard verzendadres” klik je dan op “bewerk adres” om je...
Lees meer -
Ga naar “mijn account” en navigeer verder naar “adresboek”. Onder het onderdeel “additionele adresgegevens” klik je op de knop“adres toevoegen”. Wanneer je de verplichte velden he...
Lees meer -
Je kan bij ons online betalen via KBC, Bancontact, Belfius, IDEAL en ING Homepay.
Snel en veilig!
Lees meer -
Een review achterlaten is simpel. Je gaat naar het product dat je wil beoordelen en klikt onder de productafbeelding op “review”. Vul de verplichte velden in en klik op “review ve...
Lees meer -
Je kortingscode kun je gebruiken tijdens het afrekenen van je winkelmandje. Onderaan het overzicht van je bestelling klik je op “pas kortingscode toe”. Nu kun je je kortingscode i...
Lees meer
-
Overstijgt het volume van je online bestelling het maximale aantal? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via e-mail Lees meer
-
Na het voltooien van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met aansluitende informatie.
Lees meer
-
Je kan je bestelling annuleren door ons te contacteren via e-mail info@dejan.be of
Lees meer -
Om je facturatieadres te wijzigen navigeer je naar “mijn account” en klik je door naar “adresboek”. Onder het onderdeel “standaard factuuradres” klik je dan op “bewerk adres” om j...
Lees meer -
Om je leveringsadres te wijzigen navigeer je naar “mijn account” en klik je door naar “adresboek”. Onder het onderdeel “standaard verzendadres” klik je dan op “bewerk adres” om je...
Lees meer -
Ga naar “mijn account” en navigeer verder naar “adresboek”. Onder het onderdeel “additionele adresgegevens” klik je op de knop“adres toevoegen”. Wanneer je de verplichte velden he...
Lees meer -
Je kortingscode kun je gebruiken tijdens het afrekenen van je winkelmandje. Onderaan het overzicht van je bestelling klik je op “pas kortingscode toe”. Nu kun je je kortingscode i...
Lees meer -
Producten kan je uiteraard ook zelf komenen ophalen in ons magazijn te Wervik. Je geeft dit wel best mee als notitie tijdens je online bestelling.
Lees meer
-
Jouw persoonlijke vertegenwoordiger komt graag langs om je producten met de nodige zorg af te leveren. Het kan ook door een professionele transportfirma gebeuren. Dan krijg je zel...
Lees meer -
Ja. De korting die de vertegenwoordiger jou heeft gegeven wordt automatisch verwerkt in je persoonlijke prijs.
Lees meer
-
Tuurlijk! Als je bent ingelogd op je account verschijnen de staffelprijzen onder de gewone prijs van het gekozen product. Voor een aantal producten zijn er geen staffelprijzen. Lees meer
-
Klik op “mijn account” rechtsboven en navigeer verder naar “bestellingen”. Hier vind je een overzicht van al je voorgaande bestellingen. klik nu op de actie “herbestellen” naast d...
Lees meer -
Om misverstanden te vermijden verkiezen we dat je betaalt bij de bestelling. Maar in sommige speci...
Lees meer -
Je kan je MSDS-fiches gemakkelijk terugvinden op je persoonlijke omgeving. Selecteer “mijn account” en navigeer verder naar “mijn msds fiches”.
Lees meer -
Om je bestelgeschiedenis te zien, klik je op “mijn account” rechtsboven. Daarna klik je door naar “bestellingen”. Hier vind je dan een overzicht van al je bestellingen. Lees meer